کفش پوما

خرید کفش و کتونی پوما

پوما ( puma ) یکی از برند های معروف آلمانی میباشد که در کنار برند های معروف نایک و آدیداس بعنوان یکی از مشهور ترین و پرطرفدار ترین برند های پوشاک و لوازم ورزشی ( از جمله کفش و کتانی ) شناخته میشود . لوگوی پرش  پوما (  نوعی گربه که با یک جهش می تواند به ارتفاعی در حدود بیست پا خیز بردارد) توجه بسیاری از ورزشکاران که به دنبال پویایی ، سرعت و قدرت هستند را به خود جلب نموده و خرید کفش و کتانی های پوما را به یکی از اولویت های انان بدل نموده است .

ویژگی کفش و کتونی های پوما

ویژگی اساسی کفش و کتانی های پوما ( همانطور که از لوگوی آن پیداست ) چابکی ، سرعت و قدرت آن است که در کنار ارائه طراحی ها ، قابلیت های خلاقانه و علی الخصوص بکارگیری فناوری های روز ، از استاندارد و کیفیت بالایی برخوردارند که سبب شده ورزشکاران معروفی چون نیمار ، آنتونی گریزمان و دونده افسانه ای تاریخ ، یوسین بولت ، استفاده از محصولات پوما را به سایر برند ها ترجیح دهند . از جمله تکنولوژی هایی که در برخی کفش و کتانی ها پوما بکار رفته میتوان به فناوری ویژه ای برای تقویت انرژی پا ها یا بالشتک های هوا که برای احساس سبکی و پرش بیشتر تعبیه شده اند اشاره نمود که برای بسیاری از ورزشکاران از جذابیت بالایی برخوردار است .

روش تشخیص اصل بودن کفش و کتونی پوما

شهرت و ویژگی های مثبت کفش های پوما موجب شده تا محصولات غیر اصلی و فیک از این محصول نیز توسط تولیدکنندگان ناشناخته روانه بازار شده و کسانی را که قادر به تشخیص کفش و کتانی اورجینال پوما از فیک نیستند را به اشتباه بیندازد . از این رو توجه به مواردی از جمله خرید  از فروشگاه های معتبر ، بررسی معقول بودن قیمت محصول ( محصولاتی که به طور غیر معمولی ارزان قیمت هستند تقلبی هستند ) ، بررسی شناسه درج شده روی کفش با شناسه سایت رسمی پوما ، توجه به کیفیت ساخت و جعبه محصول ( محصولات تقلبی در جعبه های غیر اصلی عرضه میشوند ) میتواند به شما در انتخاب و خریدی مطمئن یاری برساند  .

انواع مدل های کفش و کتونی پوما

پوما مانند دیگر برند های کفش و کتانی مدل های منحصربفردی بر اساس رشته ورزشی معرفی نموده که از جمله می توان به سری Sky که برای بسکتبالیست ها تولید شده ، سری ULTIMATE مناسب برای فوتبال و یا مدل x TMC  که برای استفاده روزمره مناسب است اشاره کرد .

قیمت کفش و کتونی پوما

کفش و کتانی های پوما از نظر قیمتی تنوع بالایی داشته که از حدود 60 دلار برای کفش های روزمره و اقتصادی شروع شده و در کفش های بسکتبال سری X BATMAN که فناوری های پیشرفته ای برای افزایش بازدهی و پرش بازیکن و کاهش خستگی در ناحیه پا دارد به 1000 دلار هم میرسد . این در حالی است که اکثر کفش های پوما به طور میانگین 80 تا 120 دلار قیمت دارند .

ادامه مطلبنمایش کمتر

تودید

× ×

صفحه اصلی

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم