کفش نایک

خرید کفش و کتونی نایک

 خرید جدیدترین کفش و کتونی های نایک همواره یکی از اولویت های ورزشکاران و علاقه مندان این برند است . توجه به کیفیت ، زیبایی ، ارائه رنگ های جذاب و مدل های به روز در کنار توجه به فاکتور های مورد نیاز ورزشکاران و ارائه محصولی با بالاترین استاندارد  های جهانی ، چه از حیث ارگونومی و چه بکارگیری مواد اولیه یکی از ویژگی های بارز کفش و کتونی های نایکی میباشد و استفاده بازیکنان معروفی همچون کریستیانو رونالدو ، مایکل جردن ، راجر فدرر و... از محصولات این برند ( بخصوص کفش و کتونی ) مهر تاییدی بر مطالب فوق است .

روش تشخیص اصل بودن کفش و کتونی نایک

محبوبیت کفش های نایک مانند بسیاری از دیگر برند ها موجب شده تا محصولات تقلبی و های کپی از این برند ، توسط تولید کنندگان ناشناخته روانه بازار شده که این مسئله تشخیص کفش اصل و اورجینال از کفش های متفرقه های ضروری می نماید . از بهترین راه ها برای اطمینان از اورجینال بودن کفش های نایک میتوان به خرید از فروشگاه های معتبر ، توجه به قیمت ( ارزان بودن غیر معمول ) ، توجه به شناسه درج شده روی کفش و مطابقت با سایت اصلی ، توجه به کیفیت ساخت و نداشتن جعبه اورجینال در مدل های غیر اصلی اشاره کرد که تا حد زیادی در تشخیص کفش و کتانی اورجینال از فیک موثر است .

محبوب‌ ترین مدل‌ های کتونی نایک

از معروف ترین مدل های کفش و کتانی نایک میتوان به Air Max ، Air Jordan  ،   Mercurial ، Dunk ، Blazer ، Air Force one و Pegasus اشاره کرد که هر کدام برای دسته ای خاص از فعالیت های ورزشی و با ویژگی های منحصر بفردی طراحی و تولید شده اند ؛ به عنوان مثال سری ایر جردن کفش های نایک برای رشته ورزشی بسکتبال ، ایرمکس برای رشته دو و میدانی و یا سری مرکوریال برای فوتبال و فوتسال ارائه شده اند .

قیمت کفش و کتونی نایک

قیمت کفش های نایک با توجه به کیفیت بالا و حجم رضایت مندی ورزشکاران و طرفداران این برند ، از حدود 70 دلار در مدل های اقتصادی و روزمره شروع و تا حداکثر 350 دلار در رده کفش های ورزشی تخصصی قیمت گذاری میشوند این در حالی است که بسیاری از کفش های نایک بطور متوسط در محدوده قیمتی 150 دلار قرار گرفته اند .

ادامه مطلبنمایش کمتر

تودید

× ×

صفحه اصلی

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم